Dersin Adı Ders Kodu Yarıyılı Teori
(Saat/Hafta)
Uygulama
(Saat/Hafta)
Akts
İNGİLİZCE I DİL101 1 2 0 2,0
Önkoşul(lar)-var ise
Dersin Dili İngilizce
Dersin Türü Lisans
Dersin sorumlusu(ları)
Dersin Amacı

Başlangıç düzeyinde öğrencilerin; a) konuşulanı İngilizce olarak anlayabilmeleri, b) İngilizce metinleri okuyup anlayabilmeleri, c) duygu ve düşüncelerini yazılı ve sözlü şekilde İngilizce olarak anlatabilmeleri, d) hedef kelimeleri uygun durumlarda kullanabilmelerini sağlamak.

Dersin Verilme Şekli Örgün
Sıra No Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Değerlendirme Yöntemleri Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5)
1 Metinlerle ilgili soruları yanıtlayabilir. Anlatım, Soru-cevap, Gösterip Yaptırma Sınav, Kısa Sınav, Kısa cevaplı sorular 11
2 Metin içinde yeni geçen önemli sözcüklerle cümleler üretebilir. Anlatım, Soru-cevap, Gösterip Yaptırma Sınav, Kısa Sınav, Kısa cevaplı sorular 11
3 Çeşitli durumlarda (sokak, restoran, otel, istasyon) kullanılan kelime ve cümleleri anlayabilir. Anlatım, Soru-cevap Sınav, Kısa Sınav, Kısa cevaplı sorular 11
4 Konuşma içerisinde geçen cümlelerin hangi zamandan bahsettiğini anlayabilir. Anlatım, Soru-cevap, Gösterip Yaptırma Sınav, Kısa Sınav, Kısa cevaplı sorular 11
5 Başlangıç düzeyindeki İngilizce metinleri okuyup anlayabilir. Anlatım, Soru-cevap, Gösterip Yaptırma Sınav, Kısa Sınav, Kısa cevaplı sorular 11
6 Başlangıç düzeyinde konuşmaları anlayabilir. Anlatım, Soru-cevap, Gösterip Yaptırma Sınav, Kısa Sınav, Kısa cevaplı sorular 11
Dersin İçeriği

Temel dilbilgisi, temel kelime bilgisi, temel İngilizce iletişim becerileri

Kaynaklar

Yayınlanmamış Ders Notları

Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar Konular Dokümanlar
0 . Hafta
1 . Hafta Geniş zamanda ek eylem tümceleri; ülke ve uyruk belirten sözcükler
2 . Hafta Gösterme önadları/adılları, “have got”; aile bireyleri anlatan sözcükler
3 . Hafta Geniş zamanda eylem tümceleri; eylem türünde ve yer belirten sözcükler
4 . Hafta Geniş zamanda 3.tekil kişi kullanımı; sıklık belirten sözcükler
5 . Hafta “can, can’t, articles”; ulaşım ve yolculuk ile ilgili sözcükler
6 . Hafta “there is/are, how much/many”; yiyecekler ile ilgili sözcükler
7 . Hafta Geçmiş zamanda ek eylem tümceleri; zaman belirteçleri
8 . Hafta Ara sınav
9 . Hafta Geçmiş zamanda eylem tümceleri; betimleyici önadları, eğlence ve ilgili sözcükler
10 . Hafta Önadlarda üstünlük ve en üstünlük belirtme; betimleyici önadlar
11 . Hafta Şimdiki zaman; giysi adları ve kişilik özelliklerini anlatan sözcükler
12 . Hafta Soru sözcükleri ve nicelik belirten sözcükler; hayvan adları ve büyük sayılar
13 . Hafta Geleceğe ilişkin planlar “going to”; hava durumu ile ilgili sözcükler
14 . Hafta Zorunluluk ve olasılık anlatan yapılar; okul bağlamında geçen sözcükler
15 . Hafta “Present Perfect Simple”; iletişim ve teknoloji ile ilgili sözcükler
16 . Hafta Dönem sonu sınavı
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları Sayısı Katkı Payı (%)
Final 1 60
Ara Sınav 1 40
Sınav 0 0
Kısa Sınav 0 0
Kısa cevaplı sorular 0 0
Toplam 100
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 1 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 1 60
Toplam 100
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler Sayısı Süresi Toplam İş Yükü
Sınıf Dışı Ders Calışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) 16 2 32
Ders 14 2 28
Toplam İş Yükü 60
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
Sıra No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi*
1 2 3 4 5
1 Program Output 1
2 He/she can use the knowledge gained in the field of dentistry practically on diseases, preventive treatments and medicated treatments of mouth, jaw, teeth and all oral tissues.
3 Using the advanced knowledge and skills acquired in the field of dentistry, they can interpret and evaluate the data related to the treatment process, identify and analyze problems, and develop solutions based on research and evidence.
4 Can independently conduct a qualitative or quantitative research on Dentistry.
5 Can take responsibility individually and as a team member to solve complex and unpredictable problems encountered in diagnosis, diagnosis and treatment practices related to dentistry.
6 As a dentist, it can contribute to the development and training of technicians working under its responsibility.
7 Evaluate the theoretical knowledge and applied skills acquired in the field of dentistry with a critical approach.
8 Can identify learning needs and participate in trainings related to the field, adopts a lifelong learning approach.
9 Can inform relevant persons and institutions on issues related to the field of dentistry; can convey his thoughts and suggestions for solutions to problems verbally and in writing.
10 Can share quantitative and qualitative data where necessary
11 By using English at least at the European Language Portfolio B1 General Level, they can follow the information in their field, communicate with their colleagues and attend congresses. X
12 Acts in accordance with ethical values ​​in evaluation, diagnosis, treatment and practices in relations with pediatric and adult patients.
13 She has sufficient awareness of the universality of social rights, social justice, quality culture and protection of cultural values, environmental protection, occupational health and safety.