Dersin Adı Ders Kodu Yarıyılı Teori
(Saat/Hafta)
Uygulama
(Saat/Hafta)
Akts
İNGİLİZCE II DİL102 2 2 0 2,0
Önkoşul(lar)-var ise YOK
Dersin Dili İngilizce
Dersin Türü Lisans
Dersin sorumlusu(ları) Öğr.Gör. DUYGU SUNMAZ ARSLAN
Dersin Amacı

Bu dersin amacı öğrencilerin Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programına göre A1-A2 düzeyinde; a)İngilizce olarak konuşulanı anlayabilmelerini, b) İngilizce metinleri okuyup anlayabilmelerini, c) duygu ve düşüncelerini yazılı ve sözlü şekilde İngilizce olarak anlatabilmelerini, d) hedef kelimeleri uygun durumlarda kullanabilmelerini sağlamaktır.

Dersin Verilme Şekli Örgün
Sıra No Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Değerlendirme Yöntemleri Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5)
1 Orta öncesi düzeydeki ingilizce metinleri okuyup anlayar Anlatım, Soru-cevap Sınav 10
2 Metinlerle ilgili soruları yanıtlar Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme Kısa Sınav 10
3 Metin içinde yeni geçen önemli sözcüklerle cümleler üretir. Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme Sınav 10
4 Öğrencinin çevresi ve yakın çevresi hakkında konuşur. Anlatım, Soru-cevap, Gösterip Yaptırma, Rol Oynama Kısa Sınav 10
5 Çeşitli durumlarda (sokak, restoran, otel, istasyon) gereken konuşma kalıplarını kullanır. Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme, Rol Oynama Sınav 10
6 Zaman cümleciklerini bilir ve yerinde kullanır. Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme Sınav 10
Dersin İçeriği

A2 seviyesinde İngilizce gramer, kelime bilgisi, okuduğunu anlama, sözlü anlatım ve yazma becerileri

Kaynaklar

Weekly Power Point Slides, PDFs for shared resources.

Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar Konular Dokümanlar
1 . Hafta Present Simple Tense, Adverbs of Frequency
2 . Hafta Indefinite (A/An)-Definite (The) Articles, Have got
3 . Hafta There is/There are, Countables/Uncountable
4 . Hafta Present Continuous, Stative Verbs
5 . Hafta Revision
6 . Hafta Past Simple Tense (regular-irregular verbs)-Past Continuous Tense
7 . Hafta Future Simple/be going to
8 . Hafta Ara Sınav
9 . Hafta Modals/Used to
10 . Hafta Too-Enough
11 . Hafta Present Perfect Tense
12 . Hafta Present Perfect Continuous
13 . Hafta Gerund (-ing form as noun-subject only)
14 . Hafta Revision
15 . Hafta Revision
16 . Hafta Dönem Sonu Sınavı
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları Sayısı Katkı Payı (%)
Kısa sınav 2 40
Ara Sınav 1 20
Final Sınavı 1 40
Toplam 100
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 2 60
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 1 40
Toplam 100
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler Sayısı Süresi Toplam İş Yükü
Ders Süresi 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön Çalışma, pekiştirme, vb) 14 2 28
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Kısa sınav 2 5 10
Toplam İş Yükü 68
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
Sıra No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi*
1 2 3 4 5
1 Program Output 1
2 He/she can use the knowledge gained in the field of dentistry practically on diseases, preventive treatments and medicated treatments of mouth, jaw, teeth and all oral tissues.
3 Using the advanced knowledge and skills acquired in the field of dentistry, they can interpret and evaluate the data related to the treatment process, identify and analyze problems, and develop solutions based on research and evidence.
4 Can independently conduct a qualitative or quantitative research on Dentistry.
5 Can take responsibility individually and as a team member to solve complex and unpredictable problems encountered in diagnosis, diagnosis and treatment practices related to dentistry.
6 As a dentist, it can contribute to the development and training of technicians working under its responsibility.
7 Evaluate the theoretical knowledge and applied skills acquired in the field of dentistry with a critical approach.
8 Can identify learning needs and participate in trainings related to the field, adopts a lifelong learning approach.
9 Can inform relevant persons and institutions on issues related to the field of dentistry; can convey his thoughts and suggestions for solutions to problems verbally and in writing.
10 Can share quantitative and qualitative data where necessary
11 By using English at least at the European Language Portfolio B1 General Level, they can follow the information in their field, communicate with their colleagues and attend congresses.
12 Acts in accordance with ethical values ​​in evaluation, diagnosis, treatment and practices in relations with pediatric and adult patients.
13 She has sufficient awareness of the universality of social rights, social justice, quality culture and protection of cultural values, environmental protection, occupational health and safety.