İNGİLİZCE II |
DİL102 |
2 |
2 |
0 |
2,0 |
Önkoşul(lar)-var ise |
YOK |
Dersin Dili |
İngilizce |
Dersin Türü |
Lisans |
Dersin sorumlusu(ları) |
Öğr.Gör. DUYGU SUNMAZ ARSLAN |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencilerin Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programına göre A1-A2 düzeyinde; a)İngilizce olarak konuşulanı anlayabilmelerini, b) İngilizce metinleri okuyup anlayabilmelerini, c) duygu ve düşüncelerini yazılı ve sözlü şekilde İngilizce olarak anlatabilmelerini, d) hedef kelimeleri uygun durumlarda kullanabilmelerini sağlamaktır. |
Dersin Verilme Şekli |
Örgün |
Sıra No |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5) |
1 |
Orta öncesi düzeydeki ingilizce metinleri okuyup anlayar |
Anlatım, Soru-cevap |
Sınav |
10 |
2 |
Metinlerle ilgili soruları yanıtlar |
Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme |
Kısa Sınav |
10 |
3 |
Metin içinde yeni geçen önemli sözcüklerle cümleler üretir. |
Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme |
Sınav |
10 |
4 |
Öğrencinin çevresi ve yakın çevresi hakkında konuşur. |
Anlatım, Soru-cevap, Gösterip Yaptırma, Rol Oynama |
Kısa Sınav |
10 |
5 |
Çeşitli durumlarda (sokak, restoran, otel, istasyon) gereken konuşma kalıplarını kullanır. |
Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme, Rol Oynama |
Sınav |
10 |
6 |
Zaman cümleciklerini bilir ve yerinde kullanır. |
Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme |
Sınav |
10 |
|
Dersin İçeriği |
A2 seviyesinde İngilizce gramer, kelime bilgisi, okuduğunu anlama, sözlü anlatım ve yazma becerileri |
Kaynaklar |
Weekly Power Point Slides, PDFs for shared resources. |
Haftalara Göre İşlenecek Konular |
Haftalar |
Konular |
Dokümanlar |
1 . Hafta |
Present Simple Tense, Adverbs of Frequency |
|
2 . Hafta |
Indefinite (A/An)-Definite (The) Articles, Have got |
|
3 . Hafta |
There is/There are, Countables/Uncountable |
|
4 . Hafta |
Present Continuous, Stative Verbs |
|
5 . Hafta |
Revision |
|
6 . Hafta |
Past Simple Tense (regular-irregular verbs)-Past Continuous Tense |
|
7 . Hafta |
Future Simple/be going to |
|
8 . Hafta |
Ara Sınav |
|
9 . Hafta |
Modals/Used to |
|
10 . Hafta |
Too-Enough |
|
11 . Hafta |
Present Perfect Tense |
|
12 . Hafta |
Present Perfect Continuous |
|
13 . Hafta |
Gerund (-ing form as noun-subject only) |
|
14 . Hafta |
Revision |
|
15 . Hafta |
Revision |
|
16 . Hafta |
Dönem Sonu Sınavı |
|
|
Değerlendirme Sistemi |
Yarıyıl içi çalışmaları |
Sayısı |
Katkı Payı (%) |
Kısa sınav |
2 |
40 |
Ara Sınav |
1 |
20 |
Final Sınavı |
1 |
40 |
Toplam |
100 |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
2 |
60 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1 |
40 |
Toplam |
100 |
|
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu |
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi |
Toplam İş Yükü |
Ders Süresi |
14 |
2 |
28 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön Çalışma, pekiştirme, vb) |
14 |
2 |
28 |
Ara Sınav |
1 |
1 |
1 |
Final Sınavı |
1 |
1 |
1 |
Kısa sınav |
2 |
5 |
10 |
Toplam İş Yükü |
68 |
|
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi |
Sıra No |
Program Yeterlilikleri |
Katkı Düzeyi* |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Program Output 1
|
2 |
He/she can use the knowledge gained in the field of dentistry practically on diseases, preventive treatments and medicated treatments of mouth, jaw, teeth and all oral tissues.
|
3 |
Using the advanced knowledge and skills acquired in the field of dentistry, they can interpret and evaluate the data related to the treatment process, identify and analyze problems, and develop solutions based on research and evidence.
|
4 |
Can independently conduct a qualitative or quantitative research on Dentistry.
|
5 |
Can take responsibility individually and as a team member to solve complex and unpredictable problems encountered in diagnosis, diagnosis and treatment practices related to dentistry.
|
6 |
As a dentist, it can contribute to the development and training of technicians working under its responsibility.
|
7 |
Evaluate the theoretical knowledge and applied skills acquired in the field of dentistry with a critical approach.
|
8 |
Can identify learning needs and participate in trainings related to the field, adopts a lifelong learning approach.
|
9 |
Can inform relevant persons and institutions on issues related to the field of dentistry; can convey his thoughts and suggestions for solutions to problems verbally and in writing.
|
10 |
Can share quantitative and qualitative data where necessary
|
11 |
By using English at least at the European Language Portfolio B1 General Level, they can follow the information in their field, communicate with their colleagues and attend congresses.
|
12 |
Acts in accordance with ethical values in evaluation, diagnosis, treatment and practices in relations with pediatric and adult patients.
|
13 |
She has sufficient awareness of the universality of social rights, social justice, quality culture and protection of cultural values, environmental protection, occupational health and safety. |
|