Dersin Adı Ders Kodu Yarıyılı Teori
(Saat/Hafta)
Uygulama
(Saat/Hafta)
Akts
İNGİLİZCE II DİL102 2 2 0 2,0
Önkoşul(lar)-var ise YOK
Dersin Dili İngilizce
Dersin Türü Lisans
Dersin sorumlusu(ları) Öğr.Gör. DUYGU SUNMAZ ARSLAN
Dersin Amacı

Bu dersin amacı öğrencilerin Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programına göre A1-A2 düzeyinde; a)İngilizce olarak konuşulanı anlayabilmelerini, b) İngilizce metinleri okuyup anlayabilmelerini, c) duygu ve düşüncelerini yazılı ve sözlü şekilde İngilizce olarak anlatabilmelerini, d) hedef kelimeleri uygun durumlarda kullanabilmelerini sağlamaktır.

Dersin Verilme Şekli Örgün
Sıra No Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Değerlendirme Yöntemleri Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5)
1 Orta öncesi düzeydeki ingilizce metinleri okuyup anlayar Anlatım, Soru-cevap Sınav 10
2 Metinlerle ilgili soruları yanıtlar Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme Kısa Sınav 10
3 Metin içinde yeni geçen önemli sözcüklerle cümleler üretir. Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme Sınav 10
4 Öğrencinin çevresi ve yakın çevresi hakkında konuşur. Anlatım, Soru-cevap, Gösterip Yaptırma, Rol Oynama Kısa Sınav 10
5 Çeşitli durumlarda (sokak, restoran, otel, istasyon) gereken konuşma kalıplarını kullanır. Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme, Rol Oynama Sınav 10
6 Zaman cümleciklerini bilir ve yerinde kullanır. Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme Sınav 10
Dersin İçeriği

A2 seviyesinde İngilizce gramer, kelime bilgisi, okuduğunu anlama, sözlü anlatım ve yazma becerileri

Kaynaklar

Weekly Power Point Slides, PDFs for shared resources.

Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar Konular Dokümanlar
1 . Hafta Present Simple Tense, Adverbs of Frequency
2 . Hafta Indefinite (A/An)-Definite (The) Articles, Have got
3 . Hafta There is/There are, Countables/Uncountable
4 . Hafta Present Continuous, Stative Verbs
5 . Hafta Revision
6 . Hafta Past Simple Tense (regular-irregular verbs)-Past Continuous Tense
7 . Hafta Future Simple/be going to
8 . Hafta Ara Sınav
9 . Hafta Modals/Used to
10 . Hafta Too-Enough
11 . Hafta Present Perfect Tense
12 . Hafta Present Perfect Continuous
13 . Hafta Gerund (-ing form as noun-subject only)
14 . Hafta Revision
15 . Hafta Revision
16 . Hafta Dönem Sonu Sınavı
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları Sayısı Katkı Payı (%)
Kısa sınav 2 40
Ara Sınav 1 20
Final Sınavı 1 40
Toplam 100
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 2 60
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 1 40
Toplam 100
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler Sayısı Süresi Toplam İş Yükü
Ders Süresi 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön Çalışma, pekiştirme, vb) 14 2 28
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Kısa sınav 2 5 10
Toplam İş Yükü 68
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
Sıra No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi*
1 2 3 4 5
1 Has up-to-date theoretical and applied knowledge specific to the field of nursing. X
2 Has the knowledge and skills to access scientific and current information specific to the field of nursing, and to evaluate the accuracy, validity and reliability of the information. X
3 Provides culturally sensitive nursing care to the individual, family and society with a holistic and systematic approach, using theoretical, evidence-based and applied knowledge in the field of nursing, evaluates and records the effect of the care given. X
4 Uses information and care technologies in nursing education, practice, research and management. X
5 Respects human rights and dignity in nursing education, practice, research and management and acts in accordance with relevant legislation, professional values ​​and ethical principles. X
6 It works collaboratively with members of the healthcare team and other disciplines. X
7 Fulfills the responsibility of producing scientific knowledge specific to nursing by taking part in research. X
8 It leads innovation and change by taking responsibility in activities that will contribute to the development of nursing services and the nursing profession. X
9 Leads organizational structures and systems in the delivery and development of safe and quality health care. X
10 Uses at least one foreign language at a level to reach scientific information and communicate effectively. X
11 She adopts a lifelong learning approach in her personal and professional development. X
12 With her professional identity, she sets an example for her colleagues and society. X
13 Uses critical thinking skills and scientific problem solving approach in professional practice. X