Sıra No |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5) |
1 |
It defines the diagnosis of the individual, skin assessment, hair and scalp assessment, nail assessment, and pressure ulcer risk assessment. |
|
|
|
1 |
Hasta bireyin tanılanması, deri tanılaması, saç ve saçlı deriyi tanılama, tırnak tanılaması, basınç yarası riskini tanımlar. |
Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme |
Sınav |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 |
2 |
Fiziksel muayene becerileri geliştirir. |
Soru-cevap, Problem Çözme, Gösterip Yaptırma, Örnek Olay |
Performans Ödevi |
1, 2, 3, 6, 9 |
2 |
It develops physical examination skills. |
|
|
|
3 |
It views physical examination as an important part of the nursing process. |
|
|
|
3 |
Fizik muayeneyi hemşirelik sürecinin önemli bir parçası olarak görür. |
Anlatım, Soru-cevap, Örnek Olay |
Sınav |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 |
4 |
Fiziksel değerlendirme becerilerini kazanır. |
Soru-cevap, Problem Çözme, Gösterip Yaptırma, Örnek Olay |
Laboratuar |
1, 2, 3, 5, 6, 11 |
4 |
It acquires physical assessment skills. |
|
|
|
5 |
It performs the physical examination of the skin, joints, head, eyes, ears, nose, and throat. |
|
|
|
5 |
Deri, eklem, baş, göz, kulak, burun, boğaz fizik muayenesini yapar. |
Anlatım, Soru-cevap, Örnek Olay |
Sınav |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 |
6 |
Kardiovasküler, solunum, gastrointestinal, ürüner, endokrin, nörolojik, kas İskelet sistem muayenesini yapar. |
Anlatım, Soru-cevap, Örnek Olay |
Sınav |
1, 3, 4, 6, 9, 11, 13 |
6 |
It performs the physical examination of the cardiovascular, respiratory, gastrointestinal, urinary, endocrine, neurological, and musculoskeletal systems. |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|