Haftalar |
Konular |
Dokümanlar |
1 . Hafta |
The importance of sales and marketing on pharmacy management and basic concepts about management. |
|
1 . Hafta |
Satış ve pazarlamanın eczane işletmeciliğindeki önemi ve işletmeciliğe ilişkin temel kavramlar. |
|
2 . Hafta |
Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı Beşeri Tıbbi Ürünler Yönetmeliği'nin tanıtım faaliyetlerinde yer alan eczanelerde pazarlama ve satış yönetimine ilişkin sınırlamaları anlamak ve değerlendirmek. |
|
2 . Hafta |
Understanding and evaluating limitations on marketing and sales management in pharmacy that situated in Republic of Turkey promotional Activities of the Ministry of Health Regulation on human medicinal products. |
|
3 . Hafta |
The basic concepts of marketing. |
|
3 . Hafta |
Pazarlamanın temel kavramları. |
|
4 . Hafta |
Eczanede pazarlama yönetimi. |
|
4 . Hafta |
Marketing management in the pharmacy. |
|
5 . Hafta |
To call a successful pharmacist in the area of pharmacy marketing management to pharmacy courses and case studies on pharmacy marketting management. |
|
5 . Hafta |
Eczane pazarlama yönetimi alanında başarılı bir eczacıyı eczane kurslarına ve eczane pazarlama yönetimine ilişkin vaka çalışmalarına çağırmak. |
|
6 . Hafta |
Satışla ilgili temel kavramlar. |
|
6 . Hafta |
The basic concepts of sales. |
|
7 . Hafta |
Pharmacy sales management. |
|
7 . Hafta |
Eczane satış yönetimi. |
|
8 . Hafta |
Ara Sınav |
|
8 . Hafta |
Midterm |
|
9 . Hafta |
To call a successful pharmacist in the area of pharmacy marketing management to pharmacy courses and case studies on pharmacy marketting management. |
|
9 . Hafta |
Eczane pazarlama yönetimi alanında başarılı bir eczacıyı eczane kurslarına ve eczane pazarlama yönetimine ilişkin vaka çalışmalarına çağırmak. |
|
10 . Hafta |
Uygulamalı SWOT analizi. |
|
10 . Hafta |
Applied SWOT analysis. |
|
11 . Hafta |
The effect of coordination and exhibition on marketing and sales management in pharmacy practice, basic rules of coordination and exhibition, coordination and exhibition categories. |
|
11 . Hafta |
Eczacılık pratiğinde koordinasyon ve teşhirin pazarlama ve satış yönetimine etkisi, koordinasyon ve teşhirin temel kuralları, koordinasyon ve teşhir kategorileri. |
|
12 . Hafta |
Eczanede beden dilinin pazarlama ve satış yönetimine etkileri, beden dilinin temel hareketlerinin anlamı ve doğru yolları kullanarak iletişim kurmak için beden dilini kullanma yolları. |
|
12 . Hafta |
The effects of body language on marketing and sales management in the pharmacy, the meaning of the basic movements of body language and the ways of using body language to communicate using the correct paths. |
|
13 . Hafta |
Drugs and OTC products marketing and sales management in the pharmacy market, and the impact of this effect should be borne in mind of a pharmacist to be properly managed. |
|
13 . Hafta |
Eczane pazarında ilaç ve OTC ürünleri pazarlama ve satış yönetimi ve bu etkinin bir eczacı tarafından doğru yönetilebilmesi için akılda tutulması gerekir. |
|
14 . Hafta |
İlaç ve OTC ürünler piyasasının seyrinde deneyimli bir çalışanı misafir olarak çağırmak, vaka çalışmaları ile eczane piyasasının etkilerini anlatmak. |
|
14 . Hafta |
To call an employee as a guest experienced in the course of Drugs and OTC products market, to explain the effects of pharmacy market through case studies. |
|
15 . Hafta |
To read current articles and evaluate pharmacy with marketing and sales management. |
|
15 . Hafta |
Güncel makaleleri okumak ve pazarlama ve satış yönetimi ile eczaneyi değerlendirmek. |
|