Dersin Adı Ders Kodu Yarıyılı Teori
(Saat/Hafta)
Uygulama
(Saat/Hafta)
Akts
İNGİLİZCE II DİL102 2 2 0 2,0
Önkoşul(lar)-var ise YOK
Dersin Dili İngilizce
Dersin Türü Lisans
Dersin sorumlusu(ları) Öğr.Gör. DUYGU SUNMAZ ARSLAN
Dersin Amacı

Bu dersin amacı öğrencilerin Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programına göre A1-A2 düzeyinde; a)İngilizce olarak konuşulanı anlayabilmelerini, b) İngilizce metinleri okuyup anlayabilmelerini, c) duygu ve düşüncelerini yazılı ve sözlü şekilde İngilizce olarak anlatabilmelerini, d) hedef kelimeleri uygun durumlarda kullanabilmelerini sağlamaktır.

Dersin Verilme Şekli Örgün
Sıra No Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Değerlendirme Yöntemleri Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5)
1 Orta öncesi düzeydeki ingilizce metinleri okuyup anlayar Anlatım, Soru-cevap Sınav 10
2 Metinlerle ilgili soruları yanıtlar Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme Kısa Sınav 10
3 Metin içinde yeni geçen önemli sözcüklerle cümleler üretir. Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme Sınav 10
4 Öğrencinin çevresi ve yakın çevresi hakkında konuşur. Anlatım, Soru-cevap, Gösterip Yaptırma, Rol Oynama Kısa Sınav 10
5 Çeşitli durumlarda (sokak, restoran, otel, istasyon) gereken konuşma kalıplarını kullanır. Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme, Rol Oynama Sınav 10
6 Zaman cümleciklerini bilir ve yerinde kullanır. Anlatım, Soru-cevap, Problem Çözme Sınav 10
Dersin İçeriği

A2 seviyesinde İngilizce gramer, kelime bilgisi, okuduğunu anlama, sözlü anlatım ve yazma becerileri

Kaynaklar

Weekly Power Point Slides, PDFs for shared resources.

Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar Konular Dokümanlar
1 . Hafta Present Simple Tense, Adverbs of Frequency
2 . Hafta Indefinite (A/An)-Definite (The) Articles, Have got
3 . Hafta There is/There are, Countables/Uncountable
4 . Hafta Present Continuous, Stative Verbs
5 . Hafta Revision
6 . Hafta Past Simple Tense (regular-irregular verbs)-Past Continuous Tense
7 . Hafta Future Simple/be going to
8 . Hafta Ara Sınav
9 . Hafta Modals/Used to
10 . Hafta Too-Enough
11 . Hafta Present Perfect Tense
12 . Hafta Present Perfect Continuous
13 . Hafta Gerund (-ing form as noun-subject only)
14 . Hafta Revision
15 . Hafta Revision
16 . Hafta Dönem Sonu Sınavı
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları Sayısı Katkı Payı (%)
Kısa sınav 2 40
Ara Sınav 1 20
Final Sınavı 1 40
Toplam 100
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 2 60
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 1 40
Toplam 100
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler Sayısı Süresi Toplam İş Yükü
Ders Süresi 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön Çalışma, pekiştirme, vb) 14 2 28
Ara Sınav 1 1 1
Final Sınavı 1 1 1
Kısa sınav 2 5 10
Toplam İş Yükü 68
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
Sıra No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi*
1 2 3 4 5
1 Implements the physiotherapy and rehabilitation program systematically and safely, in accordance with ethical principles and values, by considering the universality of basic values ​​and social rights, using the advanced knowledge and skills it has acquired; terminates or changes as necessary.
2 It embraces personal development, information literacy and lifelong learning; contributes to quality improvement, training and promotion programs related to the field, and demonstrates its professional behavior at an international level.
3 Defines evidence-based practices and determines problem solving methods in cases requiring physiotherapy and rehabilitation, using relevant models and theories in health protection, development and care.
5 She has training and consultancy skills for the health education needs of the individual, family and society.
6 Takes initiatives to protect public health; contributes to the production of health policies suitable for the changing and diversifying needs of the society in the field of physiotherapy and rehabilitation.
7 Has up-to-date and effective communication skills.
8 She has the ability to use health informatics technologies effectively, along with the ability to select and use modern tools, techniques and modalities required for Physiotherapy and Rehabilitation applications.
9 Performs literature searches on databases and information resources for health sciences; has the ability to access and use information, keeps records and prepares reports for quality service and research in the field of physiotherapy and rehabilitation; participates in all phases of research and project implementation.
4 Using her professional knowledge, she carries out professional and academic studies independently and works as a team member and assumes responsibility in effective communication and cooperation with other professional groups working in this field.(dişil)
10 Using at least one foreign language, he/she follows the information in his/her field and communicates and cooperates with his colleagues at an international level.
11 With her contemporary and professional identity, she is a role model to her colleagues and an example to the society in which she lives.