ÜNİVERSİTE KÜLTÜRÜ |
OSAG301 |
1 |
2 |
0 |
4,0 |
Önkoşul(lar)-var ise |
|
Dersin Dili |
|
Dersin Türü |
Ön Lisans |
Dersin sorumlusu(ları) |
Öğr.Gör. MERYEM GÖKER |
Dersin Amacı |
Üniversite kültürü dersi, öğrencilerimizin öğrenim hayatına dair kültür ve bilgi seviyelerinin artmasını, sanat, spor ve müzik alanlarında farklı deneyimler elde etmelerini ve uzmanlık alanlarına dair katılacakları eğitim ve seminerler ile güncel tecrübeleri edinmeleri amacını taşır. |
Dersin Verilme Şekli |
Örgün |
Sıra No |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5) |
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
Dersin İçeriği |
Üniversite kültürü dersi, öğrencilerimizin öğrenim hayatına dair kültür ve bilgi seviyelerinin artmasını, sanat, spor ve müzik vb. alanlarda farklı deneyimler elde etmelerini ve uzmanlık alanlarına dair katılacakları eğitim ve seminerler ile güncel tecrübeleri edinmeleri amacını taşır. İstanbul’un öğrencilere sunduğu sanat, spor, eğitim ve kültür unsurlarının tanınması ile şehrin ikliminin öğrenciye katkısını sağlanır. Bunların yanı sıra öğrencilerimizin üniversite ye bağlı birimler ile iletişim yolları ve Üniversite yönetmelikleri hakkında bilgi sahibi olması sağlanır. Öğrenciler; üniversite içerisinde ve dışarısında gerçekleştirilmekte olan bilimsel, sosyal, kültürel etkinliklerden en az beş tanesini izleyerek raporlaştırmalıdır. |
Kaynaklar |
Yönerge ve yönetmelikler |
Haftalara Göre İşlenecek Konular |
Haftalar |
Konular |
Dokümanlar |
1 . Hafta |
Üniversite Kültürü nedir? |
|
1 . Hafta |
What is University Culture?
|
|
2 . Hafta |
Units affiliated to the university and communication routes |
|
2 . Hafta |
Üniversiteye bağlı birimler ve iletişim yolları |
|
3 . Hafta |
Üniversiteye bağlı birimler ve iletişim yolları |
|
3 . Hafta |
Units affiliated to the university and communication routes |
|
4 . Hafta |
University Regulations |
|
4 . Hafta |
Üniversite Yönetmelikleri |
|
5 . Hafta |
Üniversite Yönetmelikleri |
|
5 . Hafta |
University Regulations |
|
6 . Hafta |
Free culture events |
|
6 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
7 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
7 . Hafta |
Free culture events |
|
8 . Hafta |
Midterm |
|
8 . Hafta |
Ara Sınav |
|
9 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
9 . Hafta |
Free culture events |
|
10 . Hafta |
Free culture events |
|
10 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
11 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
11 . Hafta |
Free culture events |
|
12 . Hafta |
Free culture events |
|
12 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
13 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
13 . Hafta |
Free culture events |
|
14 . Hafta |
Free culture events |
|
14 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
15 . Hafta |
Genel tekrar |
|
15 . Hafta |
An overview |
|
16 . Hafta |
Dönem sonu sınavı |
|
|
Değerlendirme Sistemi |
Yarıyıl içi çalışmaları |
Sayısı |
Katkı Payı (%) |
SMS-1181 |
1 |
40 |
SMS-1181 |
1 |
60 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Toplam |
100 |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1 |
40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1 |
60 |
Toplam |
100 |
|
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu |
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi |
Toplam İş Yükü |
SMS-1181 |
16 |
2 |
32 |
SMS-1181 |
16 |
2 |
32 |
SMS-1181 |
1 |
6 |
6 |
SMS-1181 |
16 |
2 |
32 |
SMS-1181 |
1 |
18 |
18 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
Toplam İş Yükü |
120 |
|
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi |
Sıra No |
Program Yeterlilikleri |
Katkı Düzeyi* |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
She knows scientific methods in the diagnosis of hearing loss and balance disorder patients and applies what is within her authority, and counsels the patient on treatment and rehabilitation when necessary. |
2 |
Performs subjective and objective tests required for the diagnosis of hearing and balance disorders of the Ear Nose and Throat (ENT) services within its authority.
|
3 |
It offers options such as assistive hearing aids and cochlea implants for treatment and rehabilitation to patients with hearing loss, and adapts hearing aids to the patient.
|
4 |
Gains information about speech disorders and therapy related to hearing loss and provides counseling on this subject when necessary.
|
5 |
Establishes the relationship between the structure and function of the ear and the brain; interprets the process of sound formation, sound conversion in the ear and evaluation in the brain.
|
6 |
Recognizes, applies and interprets the necessary hearing tests in newborns and children in the Ministry of Health screening program.
|
7 |
She is responsible for the sale, maintenance-repair and application of hearing aids and the activities of the center. |
8 |
In addition to gaining professional knowledge and skills, they communicate effectively with the patient, work in harmony within the team, notice and solve problems.
|
9 |
Comprehends Turkish and foreign language knowledge, evaluates and compares professional developments at national and international level.
|
10 |
Gains the awareness of quality, business ethics and social responsibility, environmental protection, occupational health and safety, social rights and social justice and applies it in the places where it works.
|
11 |
In case a new system is installed in the workplace or a machine or device is purchased, it makes a risk assessment regarding the system to be installed or the machine to be purchased, determines the required features in terms of health and safety, and establishes a system suitable for these features.
|
12 |
She takes part in meetings such as seminars, congresses, conferences, symposiums or social responsibility projects on the field of audiometry and her studies, practices and social experiences with disciplines close to this field. |
|