Dersin Adı Ders Kodu Yarıyılı Teori
(Saat/Hafta)
Uygulama
(Saat/Hafta)
Akts
ÜNİVERSİTE KÜLTÜRÜ OSAG301 1 2 0 4,0
Önkoşul(lar)-var ise
Dersin Dili
Dersin Türü Ön Lisans
Dersin sorumlusu(ları) Öğr.Gör. MERYEM GÖKER
Dersin Amacı Üniversite kültürü dersi, öğrencilerimizin öğrenim hayatına dair kültür ve bilgi seviyelerinin artmasını, sanat, spor ve müzik alanlarında farklı deneyimler elde etmelerini ve uzmanlık alanlarına dair katılacakları eğitim ve seminerler ile güncel tecrübeleri edinmeleri amacını taşır.
Dersin Verilme Şekli Örgün
Sıra No Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Değerlendirme Yöntemleri Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5)
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
Dersin İçeriği
Üniversite kültürü dersi, öğrencilerimizin öğrenim hayatına dair kültür ve bilgi seviyelerinin artmasını, sanat, spor ve müzik vb. alanlarda farklı deneyimler elde etmelerini ve uzmanlık alanlarına dair katılacakları eğitim ve seminerler ile güncel tecrübeleri edinmeleri amacını taşır. İstanbul’un öğrencilere sunduğu sanat, spor, eğitim ve kültür unsurlarının tanınması ile şehrin ikliminin öğrenciye katkısını sağlanır. Bunların yanı sıra öğrencilerimizin üniversite ye bağlı birimler ile iletişim yolları ve Üniversite yönetmelikleri hakkında bilgi sahibi olması sağlanır. Öğrenciler; üniversite içerisinde ve dışarısında gerçekleştirilmekte olan bilimsel, sosyal, kültürel etkinliklerden en az beş tanesini izleyerek raporlaştırmalıdır.
Kaynaklar
Yönerge ve yönetmelikler
Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar Konular Dokümanlar
1 . Hafta Üniversite Kültürü nedir?
1 . Hafta What is University Culture?
2 . Hafta Units affiliated to the university and communication routes
2 . Hafta Üniversiteye bağlı birimler ve iletişim yolları
3 . Hafta Üniversiteye bağlı birimler ve iletişim yolları
3 . Hafta Units affiliated to the university and communication routes
4 . Hafta University Regulations
4 . Hafta Üniversite Yönetmelikleri
5 . Hafta Üniversite Yönetmelikleri
5 . Hafta University Regulations
6 . Hafta Free culture events
6 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
7 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
7 . Hafta Free culture events
8 . Hafta Midterm
8 . Hafta Ara Sınav
9 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
9 . Hafta Free culture events
10 . Hafta Free culture events
10 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
11 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
11 . Hafta Free culture events
12 . Hafta Free culture events
12 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
13 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
13 . Hafta Free culture events
14 . Hafta Free culture events
14 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
15 . Hafta Genel tekrar
15 . Hafta An overview
16 . Hafta Dönem sonu sınavı
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları Sayısı Katkı Payı (%)
SMS-1181 1 40
SMS-1181 1 60
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
Toplam 100
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 1 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 1 60
Toplam 100
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler Sayısı Süresi Toplam İş Yükü
SMS-1181 16 2 32
SMS-1181 16 2 32
SMS-1181 1 6 6
SMS-1181 16 2 32
SMS-1181 1 18 18
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
Toplam İş Yükü 120
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
Sıra No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi*
1 2 3 4 5
1 She knows scientific methods in the diagnosis of hearing loss and balance disorder patients and applies what is within her authority, and counsels the patient on treatment and rehabilitation when necessary.
2 Performs subjective and objective tests required for the diagnosis of hearing and balance disorders of the Ear Nose and Throat (ENT) services within its authority.
3 It offers options such as assistive hearing aids and cochlea implants for treatment and rehabilitation to patients with hearing loss, and adapts hearing aids to the patient.
4 Gains information about speech disorders and therapy related to hearing loss and provides counseling on this subject when necessary.
5 Establishes the relationship between the structure and function of the ear and the brain; interprets the process of sound formation, sound conversion in the ear and evaluation in the brain.
6 Recognizes, applies and interprets the necessary hearing tests in newborns and children in the Ministry of Health screening program.
7 She is responsible for the sale, maintenance-repair and application of hearing aids and the activities of the center.
8 In addition to gaining professional knowledge and skills, they communicate effectively with the patient, work in harmony within the team, notice and solve problems.
9 Comprehends Turkish and foreign language knowledge, evaluates and compares professional developments at national and international level.
10 Gains the awareness of quality, business ethics and social responsibility, environmental protection, occupational health and safety, social rights and social justice and applies it in the places where it works.
11 In case a new system is installed in the workplace or a machine or device is purchased, it makes a risk assessment regarding the system to be installed or the machine to be purchased, determines the required features in terms of health and safety, and establishes a system suitable for these features.
12 She takes part in meetings such as seminars, congresses, conferences, symposiums or social responsibility projects on the field of audiometry and her studies, practices and social experiences with disciplines close to this field.