ÜNİVERSİTE KÜLTÜRÜ |
OSAG301 |
1 |
2 |
0 |
4,0 |
Önkoşul(lar)-var ise |
|
Dersin Dili |
|
Dersin Türü |
Ön Lisans |
Dersin sorumlusu(ları) |
Öğr.Gör. MERYEM GÖKER |
Dersin Amacı |
Üniversite kültürü dersi, öğrencilerimizin öğrenim hayatına dair kültür ve bilgi seviyelerinin artmasını, sanat, spor ve müzik alanlarında farklı deneyimler elde etmelerini ve uzmanlık alanlarına dair katılacakları eğitim ve seminerler ile güncel tecrübeleri edinmeleri amacını taşır. |
Dersin Verilme Şekli |
Örgün |
Sıra No |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5) |
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
Dersin İçeriği |
Üniversite kültürü dersi, öğrencilerimizin öğrenim hayatına dair kültür ve bilgi seviyelerinin artmasını, sanat, spor ve müzik vb. alanlarda farklı deneyimler elde etmelerini ve uzmanlık alanlarına dair katılacakları eğitim ve seminerler ile güncel tecrübeleri edinmeleri amacını taşır. İstanbul’un öğrencilere sunduğu sanat, spor, eğitim ve kültür unsurlarının tanınması ile şehrin ikliminin öğrenciye katkısını sağlanır. Bunların yanı sıra öğrencilerimizin üniversite ye bağlı birimler ile iletişim yolları ve Üniversite yönetmelikleri hakkında bilgi sahibi olması sağlanır. Öğrenciler; üniversite içerisinde ve dışarısında gerçekleştirilmekte olan bilimsel, sosyal, kültürel etkinliklerden en az beş tanesini izleyerek raporlaştırmalıdır. |
Kaynaklar |
Yönerge ve yönetmelikler |
Haftalara Göre İşlenecek Konular |
Haftalar |
Konular |
Dokümanlar |
1 . Hafta |
Üniversite Kültürü nedir? |
|
1 . Hafta |
What is University Culture?
|
|
2 . Hafta |
Units affiliated to the university and communication routes |
|
2 . Hafta |
Üniversiteye bağlı birimler ve iletişim yolları |
|
3 . Hafta |
Üniversiteye bağlı birimler ve iletişim yolları |
|
3 . Hafta |
Units affiliated to the university and communication routes |
|
4 . Hafta |
University Regulations |
|
4 . Hafta |
Üniversite Yönetmelikleri |
|
5 . Hafta |
Üniversite Yönetmelikleri |
|
5 . Hafta |
University Regulations |
|
6 . Hafta |
Free culture events |
|
6 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
7 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
7 . Hafta |
Free culture events |
|
8 . Hafta |
Midterm |
|
8 . Hafta |
Ara Sınav |
|
9 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
9 . Hafta |
Free culture events |
|
10 . Hafta |
Free culture events |
|
10 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
11 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
11 . Hafta |
Free culture events |
|
12 . Hafta |
Free culture events |
|
12 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
13 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
13 . Hafta |
Free culture events |
|
14 . Hafta |
Free culture events |
|
14 . Hafta |
Serbest kültür etkinlikleri |
|
15 . Hafta |
Genel tekrar |
|
15 . Hafta |
An overview |
|
16 . Hafta |
Dönem sonu sınavı |
|
|
Değerlendirme Sistemi |
Yarıyıl içi çalışmaları |
Sayısı |
Katkı Payı (%) |
SMS-1181 |
1 |
40 |
SMS-1181 |
1 |
60 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Toplam |
100 |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1 |
40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1 |
60 |
Toplam |
100 |
|
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu |
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi |
Toplam İş Yükü |
SMS-1181 |
16 |
2 |
32 |
SMS-1181 |
16 |
2 |
32 |
SMS-1181 |
1 |
6 |
6 |
SMS-1181 |
16 |
2 |
32 |
SMS-1181 |
1 |
18 |
18 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
Toplam İş Yükü |
120 |
|
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi |
Sıra No |
Program Yeterlilikleri |
Katkı Düzeyi* |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Have the skills to fulfill the professional requirements of the profession in the field of child development and education.
|
4 |
Have the ability to plan and implement drama, play, music and animation activities.
|
6 |
Prepares educational materials supporting the developmental areas (physical, cognitive, language, social-emotional, sensory development areas) of children in pre-school education institutions and special education institutions and organizes educational environments.
|
7 |
In the field of child development, she has the skills to produce different solutions to problem situations for typical and atypical children with an evidence-based approach. |
8 |
Have the skills to apply science and technology education in children
|
9 |
Have the skills to plan and implement in the daily education flow in the Pre-School Education program.
|
10 |
To have knowledge and skills about family education
|
12 |
It acts in accordance with social, scientific, cultural, legal and ethical values in its field.
|
3 |
Recognizes the relationship between society, family and child and has the ability to communicate effectively with the child.
|
5 |
Knowledge and ability to ensure the rights and protection of the child's rights
|
2 |
Applies appropriate teaching strategies, methods, activities and techniques, taking into account the developmental characteristics and individual differences of children.
|
11 |
Develops the ability to explore research methods, explore and produce alternative solutions.
|
|