Dersin Adı Ders Kodu Yarıyılı Teori
(Saat/Hafta)
Uygulama
(Saat/Hafta)
Akts
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI OSAG604 4 0 4 10,0
Önkoşul(lar)-var ise
Dersin Dili
Dersin Türü Ön Lisans
Dersin sorumlusu(ları)
Dersin Amacı

Çeşitli sivil toplum kuruluşları ve kurumlarla işbirliği içinde, toplumun her kesimine hitap edebilecek etkili çalışmalar planlamak ve toplum gelişimine katkıda bulunmak.

Dersin Verilme Şekli Örgün
Sıra No Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Değerlendirme Yöntemleri Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5)
Dersin İçeriği

Çeşitli sivil toplum kuruluşları ve kurumlarla işbirliği içinde, toplumun her kesimine hitap edebilecek etkili çalışmalar planlamak ve toplum gelişimine katkıda bulunmak.

Kaynaklar

Yayınlanmamış ders notları

Ders Kaynakları THU hazırlama kılavuzu

Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar Konular Dokümanlar
1 . Hafta Ders içeriğinin paylaşılması ve ders hakkında genel bilgilendirme
2 . Hafta Önceki yıllarda yapılan uygulamalar ve THU hakkında bilgilendirme
3 . Hafta şbirliği kurulabilecek bazı STK hakkında bilgilendirme ve proje önerilerinin taslak olarak belirlenmesi
4 . Hafta Öğrencilerin belirledikleri taslak projelere ilişkin olarak ilgili STK’larla görüşmeleri-Alan araştırması
5 . Hafta STK görüşmeleri sonuçlarının paylaşımı ve Proje Teklif Formları’nın sunulması
6 . Hafta Teklifleri onaylanan proje gruplarının uygulamaya başlaması
7 . Hafta Uygulama
8 . Hafta Uygulama
9 . Hafta Uygulama
10 . Hafta Uygulama
11 . Hafta Uygulama
12 . Hafta Uygulama
13 . Hafta Uygulama
14 . Hafta Uygulama
15 . Hafta Uygulama
16 . Hafta Proje değerlendirme raporlarının sunulması
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları Sayısı Katkı Payı (%)
SMS-1181 1 100
Toplam 100
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 0 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 0 0
Toplam 100
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler Sayısı Süresi Toplam İş Yükü
SMS-1181 16 4 64
SMS-1181 8 4 32
SMS-1181 20 10 200
SMS-1181 1 4 4
Toplam İş Yükü 300
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
Sıra No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi*
1 2 3 4 5
1 Have the skills to fulfill the professional requirements of the profession in the field of child development and education.
4 Have the ability to plan and implement drama, play, music and animation activities.
6 Prepares educational materials supporting the developmental areas (physical, cognitive, language, social-emotional, sensory development areas) of children in pre-school education institutions and special education institutions and organizes educational environments.
7 In the field of child development, she has the skills to produce different solutions to problem situations for typical and atypical children with an evidence-based approach.
8 Have the skills to apply science and technology education in children
9 Have the skills to plan and implement in the daily education flow in the Pre-School Education program.
10 To have knowledge and skills about family education
12 It acts in accordance with social, scientific, cultural, legal and ethical values ​​in its field.
3 Recognizes the relationship between society, family and child and has the ability to communicate effectively with the child.
5 Knowledge and ability to ensure the rights and protection of the child's rights
2 Applies appropriate teaching strategies, methods, activities and techniques, taking into account the developmental characteristics and individual differences of children.
11 Develops the ability to explore research methods, explore and produce alternative solutions.