STAJ |
OSTJ211 |
4 |
0 |
30 |
8,0 |
Önkoşul(lar)-var ise |
|
Dersin Dili |
Türkçe |
Dersin Türü |
Ön Lisans |
Dersin sorumlusu(ları) |
Öğr.Gör. BARIŞ YILMAZ |
Dersin Amacı |
Öğrenilen teorik ve pratik bilginin sahada uygulanması amaçlanır. |
Dersin Verilme Şekli |
Örgün |
Sıra No |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5) |
1 |
Knows parademic authorities and responsibilities |
|
|
|
1 |
Parademik yetki ve sorumluluklarını bilir |
|
|
|
2 |
Olay yeri ve hasta güvenliğini sağlar |
|
|
|
2 |
Ensures scene and patient safety |
|
|
|
3 |
Knows team communication and task distribution |
|
|
|
3 |
Ekip iletişimini ve görev dağılımını bilir |
|
|
|
4 |
Staj kurallarına uygun çalışır |
|
|
|
4 |
Works in accordance with internship rules |
|
|
|
5 |
Knows the internship regulations |
|
|
|
5 |
Staj yönetmeliğini bilir |
|
|
|
6 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
Dersin İçeriği |
Tıbbi laboratuvar & uygulamaları |
Kaynaklar |
Staj yönergesi |
Haftalara Göre İşlenecek Konular |
Haftalar |
Konular |
Dokümanlar |
1 . Hafta |
Staj |
|
1 . Hafta |
Internship |
|
2 . Hafta |
Internship |
|
2 . Hafta |
Staj |
|
3 . Hafta |
Staj |
|
3 . Hafta |
Internship |
|
4 . Hafta |
Internship |
|
4 . Hafta |
Staj |
|
5 . Hafta |
Staj |
|
5 . Hafta |
Internship |
|
6 . Hafta |
Internship |
|
6 . Hafta |
Staj |
|
7 . Hafta |
Staj |
|
7 . Hafta |
Internship |
|
8 . Hafta |
Internship |
|
8 . Hafta |
Staj |
|
9 . Hafta |
Staj |
|
9 . Hafta |
Internship |
|
10 . Hafta |
Internship |
|
10 . Hafta |
Staj |
|
11 . Hafta |
Staj |
|
11 . Hafta |
Internship |
|
12 . Hafta |
Internship |
|
12 . Hafta |
Staj |
|
13 . Hafta |
Staj |
|
13 . Hafta |
Internship |
|
14 . Hafta |
Internship |
|
14 . Hafta |
staj |
|
15 . Hafta |
Staj |
|
15 . Hafta |
Internship |
|
16 . Hafta |
Staj |
|
|
Değerlendirme Sistemi |
Yarıyıl içi çalışmaları |
Sayısı |
Katkı Payı (%) |
SMS-1181 |
1 |
40 |
SMS-1181 |
1 |
60 |
SMS-1181 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Toplam |
100 |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
0 |
0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
0 |
0 |
Toplam |
100 |
|
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu |
Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi |
Toplam İş Yükü |
SMS-1181 |
30 |
8 |
240 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
0 |
Toplam İş Yükü |
240 |
|
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi |
Sıra No |
Program Yeterlilikleri |
Katkı Düzeyi* |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Genel ve özel eğitimin temel ve önemli kavramlarını açıklar. |
2 |
Normal gelişim gösteren ve özel gereksinim gösteren çocukların gelişim ve
öğrenme özelliklerini karşılaştırır. |
3 |
Özel gereksinimli çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini ve
gereksinimlerini dikkate alarak en uygun öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini
uygular. |
4 |
Bireyselleştirilmiş eğitim planını takip eder. |
5 |
Öğrencinin gereksinimlerine uygun eğitim materyalleri geliştirir. |
6 |
Öğrencinin kazanımlarını uygun ölçme ve değerlendirme araçları, yöntem ve
teknikler kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
7 |
Eğitim teknolojilerindeki gelişmelere uygun eğitim programları planlar. |
8 |
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin tutum geliştirir. |
9 |
Özel gereksinimli çocukların eğitimi ile ilgili diğer bilim alanları arasında
bağlantı kurar. |
10 |
Alanıyla ilgili bilimsel çalışmaları takip eder. |
11 |
Özel gereksinimli çocukların ailelerine uygun eğitim planlar. |
12 |
Çalışmalarını demokrasi, insan hakları ve mesleki etik değerlere uygun olarak
yürütür. |
|