Dersin Adı Ders Kodu Yarıyılı Teori
(Saat/Hafta)
Uygulama
(Saat/Hafta)
Akts
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULAMA CCGU101 1 0 6 5,0
Önkoşul(lar)-var ise
Dersin Dili
Dersin Türü Ön Lisans
Dersin sorumlusu(ları) Öğr.Gör. ECEM AYDIN
Dersin Amacı Bu ders ile öğrencinin okul öncesi eğitim kurumlarında, uygulamalar yaparak öğrendiklerini pratik ile pekiştirmesi amaçlanmaktadır.
Dersin Verilme Şekli Örgün
Sıra No Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Değerlendirme Yöntemleri Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5)
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
Dersin İçeriği
Okul öncesi eğitim kurumu aktivitelerini gözlemlemek ve katılmak, aylık plan ve günlük plan izlemek, hazırlamak ve uygulamak, alanlarla ilişkili etkinlikler hazırlamak yer almaktadır.
Kaynaklar
Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar Konular Dokümanlar
1 . Hafta Giriş, dersin tanıtımı, oryantasyon
1 . Hafta Introduction, course introduction, orientation
2 . Hafta Meeting and Observation
2 . Hafta Tanışma ve Gözlem
3 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumları tanıtım
3 . Hafta Pre-school education institutions promotion
4 . Hafta Observation in pre-school education institutions
4 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumlarında gözlem
5 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumlarında gözlem
5 . Hafta Observation in pre-school education institutions
6 . Hafta Observation in pre-school education institutions
6 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumlarında gözlem
7 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumlarında gözlem
7 . Hafta Observation in pre-school education institutions
8 . Hafta Observation in pre-school education institutions
8 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumlarında gözlem
9 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumlarında gözlem
9 . Hafta Observation in pre-school education institutions
10 . Hafta Observation in pre-school education institutions
10 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumlarında gözlem
11 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumlarında gözlem
11 . Hafta Observation in pre-school education institutions
12 . Hafta Observation in pre-school education institutions
12 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumlarında gözlem
13 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumlarında gözlem
13 . Hafta Observation in pre-school education institutions
14 . Hafta Observation in pre-school education institutions
14 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumlarında gözlem
15 . Hafta Okul öncesi eğitim kurumlarında gözlem
15 . Hafta Observation in pre-school education institutions
16 . Hafta RAPOR TESLİMİ
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları Sayısı Katkı Payı (%)
SMS-1181 1 100
SMS-1181 0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
Toplam 100
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 0 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 0 0
Toplam 100
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler Sayısı Süresi Toplam İş Yükü
SMS-1181 10 5 50
SMS-1181 16 2 32
SMS-1181 1 14 14
SMS-1181 0 0 0
SMS-1181 2 20 40
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
Toplam İş Yükü 136
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
Sıra No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi*
1 2 3 4 5
1 Have the skills to fulfill the professional requirements of the profession in the field of child development and education. X
2 Applies appropriate teaching strategies, methods, activities and techniques, taking into account the developmental characteristics and individual differences of children. X
3 Recognizes the relationship between society, family and child and has the ability to communicate effectively with the child. X
4 Have the ability to plan and implement drama, play, music and animation activities. X
5 Knowledge and ability to ensure the rights and protection of the child's rights X
6 Prepares educational materials supporting the developmental areas (physical, cognitive, language, social-emotional, sensory development areas) of children in pre-school education institutions and special education institutions and organizes educational environments. X
7 In the field of child development, she has the skills to produce different solutions to problem situations for typical and atypical children with an evidence-based approach. X
8 Have the skills to apply science and technology education in children X
9 Have the skills to plan and implement in the daily education flow in the Pre-School Education program. X
10 To have knowledge and skills about family education X
11 Develops the ability to explore research methods, explore and produce alternative solutions. X
12 It acts in accordance with social, scientific, cultural, legal and ethical values ​​in its field. X