Dersin Adı Ders Kodu Yarıyılı Teori
(Saat/Hafta)
Uygulama
(Saat/Hafta)
Akts
ÜNİVERSİTE KÜLTÜRÜ OSAG301 1 2 0 4,0
Önkoşul(lar)-var ise
Dersin Dili
Dersin Türü Ön Lisans
Dersin sorumlusu(ları) Öğr.Gör. MERYEM GÖKER
Dersin Amacı Üniversite kültürü dersi, öğrencilerimizin öğrenim hayatına dair kültür ve bilgi seviyelerinin artmasını, sanat, spor ve müzik alanlarında farklı deneyimler elde etmelerini ve uzmanlık alanlarına dair katılacakları eğitim ve seminerler ile güncel tecrübeleri edinmeleri amacını taşır.
Dersin Verilme Şekli Örgün
Sıra No Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Değerlendirme Yöntemleri Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5)
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
Dersin İçeriği
Üniversite kültürü dersi, öğrencilerimizin öğrenim hayatına dair kültür ve bilgi seviyelerinin artmasını, sanat, spor ve müzik vb. alanlarda farklı deneyimler elde etmelerini ve uzmanlık alanlarına dair katılacakları eğitim ve seminerler ile güncel tecrübeleri edinmeleri amacını taşır. İstanbul’un öğrencilere sunduğu sanat, spor, eğitim ve kültür unsurlarının tanınması ile şehrin ikliminin öğrenciye katkısını sağlanır. Bunların yanı sıra öğrencilerimizin üniversite ye bağlı birimler ile iletişim yolları ve Üniversite yönetmelikleri hakkında bilgi sahibi olması sağlanır. Öğrenciler; üniversite içerisinde ve dışarısında gerçekleştirilmekte olan bilimsel, sosyal, kültürel etkinliklerden en az beş tanesini izleyerek raporlaştırmalıdır.
Kaynaklar
Yönerge ve yönetmelikler
Haftalara Göre İşlenecek Konular
Haftalar Konular Dokümanlar
1 . Hafta Üniversite Kültürü nedir?
1 . Hafta What is University Culture?
2 . Hafta Units affiliated to the university and communication routes
2 . Hafta Üniversiteye bağlı birimler ve iletişim yolları
3 . Hafta Üniversiteye bağlı birimler ve iletişim yolları
3 . Hafta Units affiliated to the university and communication routes
4 . Hafta University Regulations
4 . Hafta Üniversite Yönetmelikleri
5 . Hafta Üniversite Yönetmelikleri
5 . Hafta University Regulations
6 . Hafta Free culture events
6 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
7 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
7 . Hafta Free culture events
8 . Hafta Midterm
8 . Hafta Ara Sınav
9 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
9 . Hafta Free culture events
10 . Hafta Free culture events
10 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
11 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
11 . Hafta Free culture events
12 . Hafta Free culture events
12 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
13 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
13 . Hafta Free culture events
14 . Hafta Free culture events
14 . Hafta Serbest kültür etkinlikleri
15 . Hafta Genel tekrar
15 . Hafta An overview
16 . Hafta Dönem sonu sınavı
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl içi çalışmaları Sayısı Katkı Payı (%)
SMS-1181 1 40
SMS-1181 1 60
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
0 0
Toplam 100
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 1 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı 1 60
Toplam 100
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu
Etkinlikler Sayısı Süresi Toplam İş Yükü
SMS-1181 16 2 32
SMS-1181 16 2 32
SMS-1181 1 6 6
SMS-1181 16 2 32
SMS-1181 1 18 18
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0
Toplam İş Yükü 120
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi
Sıra No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi*
1 2 3 4 5
1 Have the skills to fulfill the professional requirements of the profession in the field of child development and education.
2 Applies appropriate teaching strategies, methods, activities and techniques, taking into account the developmental characteristics and individual differences of children.
3 Recognizes the relationship between society, family and child and has the ability to communicate effectively with the child.
4 Have the ability to plan and implement drama, play, music and animation activities.
5 Knowledge and ability to ensure the rights and protection of the child's rights
6 Prepares educational materials supporting the developmental areas (physical, cognitive, language, social-emotional, sensory development areas) of children in pre-school education institutions and special education institutions and organizes educational environments.
7 In the field of child development, she has the skills to produce different solutions to problem situations for typical and atypical children with an evidence-based approach.
8 Have the skills to apply science and technology education in children
9 Have the skills to plan and implement in the daily education flow in the Pre-School Education program.
10 To have knowledge and skills about family education
11 Develops the ability to explore research methods, explore and produce alternative solutions.
12 It acts in accordance with social, scientific, cultural, legal and ethical values ​​in its field.