| TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI |
OSAG604 |
4 |
0 |
4 |
10,0 |
| Önkoşul(lar)-var ise |
|
| Dersin Dili |
|
| Dersin Türü |
Ön Lisans |
| Dersin sorumlusu(ları) |
|
| Dersin Amacı |
Çeşitli sivil toplum kuruluşları ve kurumlarla işbirliği içinde, toplumun her kesimine hitap edebilecek etkili çalışmalar planlamak ve toplum gelişimine katkıda bulunmak. |
| Dersin Verilme Şekli |
Örgün |
| Sıra No |
Dersin Öğrenme Çıktıları |
Öğretim Yöntemleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
Program Yeterliliklerini Karşılama Düzeyi(1)(2)(3)(4)(5) |
|
| Dersin İçeriği |
Çeşitli sivil toplum kuruluşları ve kurumlarla işbirliği içinde, toplumun her kesimine hitap edebilecek etkili çalışmalar planlamak ve toplum gelişimine katkıda bulunmak. |
| Kaynaklar |
Yayınlanmamış ders notları Ders Kaynakları THU hazırlama kılavuzu |
Haftalara Göre İşlenecek Konular |
| Haftalar |
Konular |
Dokümanlar |
| 1 . Hafta |
Ders içeriğinin paylaşılması ve ders hakkında genel bilgilendirme |
|
| 2 . Hafta |
Önceki yıllarda yapılan uygulamalar ve THU hakkında bilgilendirme |
|
| 3 . Hafta |
şbirliği kurulabilecek bazı STK hakkında bilgilendirme ve proje önerilerinin taslak olarak belirlenmesi |
|
| 4 . Hafta |
Öğrencilerin belirledikleri taslak projelere ilişkin olarak ilgili STK’larla görüşmeleri-Alan araştırması |
|
| 5 . Hafta |
STK görüşmeleri sonuçlarının paylaşımı ve Proje Teklif Formları’nın sunulması |
|
| 6 . Hafta |
Teklifleri onaylanan proje gruplarının uygulamaya başlaması |
|
| 7 . Hafta |
Uygulama |
|
| 8 . Hafta |
Uygulama |
|
| 9 . Hafta |
Uygulama |
|
| 10 . Hafta |
Uygulama |
|
| 11 . Hafta |
Uygulama |
|
| 12 . Hafta |
Uygulama |
|
| 13 . Hafta |
Uygulama |
|
| 14 . Hafta |
Uygulama |
|
| 15 . Hafta |
Uygulama |
|
| 16 . Hafta |
Proje değerlendirme raporlarının sunulması |
|
|
Değerlendirme Sistemi |
| Yarıyıl içi çalışmaları |
Sayısı |
Katkı Payı (%) |
| SMS-1181 |
1 |
100 |
| Toplam |
100 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
0 |
0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
0 |
0 |
| Toplam |
100 |
|
AKTS (Öğrenci İş Yükü) Tablosu |
| Etkinlikler |
Sayısı |
Süresi |
Toplam İş Yükü |
| SMS-1181 |
16 |
4 |
64 |
| SMS-1181 |
8 |
4 |
32 |
| SMS-1181 |
20 |
10 |
200 |
| SMS-1181 |
1 |
4 |
4 |
| Toplam İş Yükü |
300 |
|
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Yeterlilikleri İle İlişkilendirilmesi |
| Sıra No |
Program Yeterlilikleri |
Katkı Düzeyi* |
| 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
| 1 |
Have the skills to fulfill the professional requirements of the profession in the field of child development and education.
|
| 2 |
Applies appropriate teaching strategies, methods, activities and techniques, taking into account the developmental characteristics and individual differences of children.
|
| 3 |
Recognizes the relationship between society, family and child and has the ability to communicate effectively with the child.
|
| 4 |
Have the ability to plan and implement drama, play, music and animation activities.
|
| 5 |
Knowledge and ability to ensure the rights and protection of the child's rights
|
| 6 |
Prepares educational materials supporting the developmental areas (physical, cognitive, language, social-emotional, sensory development areas) of children in pre-school education institutions and special education institutions and organizes educational environments.
|
| 7 |
In the field of child development, she has the skills to produce different solutions to problem situations for typical and atypical children with an evidence-based approach.
|
| 8 |
Have the skills to apply science and technology education in children
|
| 9 |
Have the skills to plan and implement in the daily education flow in the Pre-School Education program.
|
| 10 |
To have knowledge and skills about family education
|
| 11 |
Develops the ability to explore research methods, explore and produce alternative solutions.
|
| 12 |
It acts in accordance with social, scientific, cultural, legal and ethical values in its field.
|
|