ÇOCUK GELİŞİMİ PR.

Sıra No Program Çıktısı
0 .
1 Have the skills to fulfill the professional requirements of the profession in the field of child development and education.
1 Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirebilecek beceriye sahip olur.
1 Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirebilecek beceriye sahip olur. koklolp
1 Have the skills to fulfill the professional requirements of the profession in the field of child development and education.
1 Have the skills to fulfill the professional requirements of the profession in the field of child development and education.
2 Applies appropriate teaching strategies, methods, activities and techniques, taking into account the developmental characteristics and individual differences of children.
2 Çocukların gelişim özelliklerini ve bireysel farklılıklarını dikkate alarak uygun öğretim strateji, yöntem, etkinlik ve tekniklerini uygular.
2 Çocukların Türkçeyi doğru ve güzel kullanmalarına yönelik özen gösterir.
2 Applies appropriate teaching strategies, methods, activities and techniques, taking into account the developmental characteristics and individual differences of children.
2 Applies appropriate teaching strategies, methods, activities and techniques, taking into account the developmental characteristics and individual differences of children.
3 Recognizes the relationship between society, family and child and has the ability to communicate effectively with the child.
3 Toplum, aile ve çocuk ilişkisini tanır ve Çocukla etkili iletişim kurma becerisine sahip olur
3 Recognizes the relationship between society, family and child and has the ability to communicate effectively with the child.
3 Recognizes the relationship between society, family and child and has the ability to communicate effectively with the child.
3 Toplum, aile ve çocuk ilişkisini tanır ve Çocukla etkili iletişim kurma becerisine sahip olur
4 Have the ability to plan and implement drama, play, music and animation activities.
4 Have the ability to plan and implement drama, play, music and animation activities.
4 Drama, oyun, müzik ve animasyon etkinliklerini planlayabilecek ve uygulayabilecek beceriye sahip olur
4 Drama, oyun, müzik ve animasyon etkinliklerini planlayabilecek ve uygulayabilecek beceriye sahip olur
4 Have the ability to plan and implement drama, play, music and animation activities.
5 Engelli çocuklara yönelik etkinlikler planlayabilecek ve uygulayabilecek beceriye sahip olur
5 Knowledge and ability to ensure the rights and protection of the child's rights
5 Knowledge and ability to ensure the rights and protection of the child's rights
5 Knowledge and ability to ensure the rights and protection of the child's rights
5 Çocuğun haklarını ve haklarının korunmasını sağlama bilgisi ve becerisi
6 Prepares educational materials supporting the developmental areas (physical, cognitive, language, social-emotional, sensory development areas) of children in pre-school education institutions and special education institutions and organizes educational environments.
6 Prepares educational materials supporting the developmental areas (physical, cognitive, language, social-emotional, sensory development areas) of children in pre-school education institutions and special education institutions and organizes educational environments.
6 İnsan davranışına çok yönlü bakış açısı sunar.
6 Prepares educational materials supporting the developmental areas (physical, cognitive, language, social-emotional, sensory development areas) of children in pre-school education institutions and special education institutions and organizes educational environments.
6 Okul öncesi eğitim kurumlarındaki ve özel eğitim kurumlarındaki çocukların gelişim alanlarını (fiziksel, bilişsel, dil, sosyal-duygusal, duyusal gelişim alanları) destekleyici eğitsel materyal hazırlar ve eğitim ortamlarını düzenler.
7 Çocuk gelişimi alanında, tipik ve atipik çocuklara yönelik problem durumlarına kanıt temelli yaklaşımla farklı çözüm yolları üretebilme becerilerine sahiptir.
7 In the field of child development, she has the skills to produce different solutions to problem situations for typical and atypical children with an evidence-based approach.
7 Yaratıcı düşünür, soyut analiz ve sentez ortaya koyar.
7 In the field of child development, she has the skills to produce different solutions to problem situations for typical and atypical children with an evidence-based approach.
7 In the field of child development, she has the skills to produce different solutions to problem situations for typical and atypical children with an evidence-based approach.
8 Have the skills to apply science and technology education in children
8 Have the skills to apply science and technology education in children
8 Çocukta bilim ve teknoloji eğitimini uygulayabilecek beceriye sahip olur
8 Have the skills to apply science and technology education in children
8 Çocukta bilim ve teknoloji eğitimini uygulayabilecek beceriye sahip olur
9 Okul Öncesi Eğitimi programında geçen günlük eğitim akışı içerisindeki planlayabilecek ve uygulayabilecek beceriye sahip olur
9 Have the skills to plan and implement in the daily education flow in the Pre-School Education program.
9 Okul Öncesi Eğitimi programında geçen günlük eğitim akışı içerisindeki planlayabilecek ve uygulayabilecek beceriye sahip olur
9 Have the skills to plan and implement in the daily education flow in the Pre-School Education program.
9 Have the skills to plan and implement in the daily education flow in the Pre-School Education program.
10 To have knowledge and skills about family education
10 To have knowledge and skills about family education
10 To have knowledge and skills about family education
10 Aile eğitimi konusunda bilgi ve beceri sahibi olmak
11 Aile eğitimi konusunda bilgi ve beceri sahibi olmak
11 Araştırma yöntemlerini, keşfetme ve alternatif çözüm yolları üretme becerisini geliştirir.
11 Develops the ability to explore research methods, explore and produce alternative solutions.
11 Develops the ability to explore research methods, explore and produce alternative solutions.
11 Develops the ability to explore research methods, explore and produce alternative solutions.
12 It acts in accordance with social, scientific, cultural, legal and ethical values ​​in its field.
12 It acts in accordance with social, scientific, cultural, legal and ethical values ​​in its field.
12 Çocuk sağlığı ve hastalıkları konusunda bilgi ve beceriye sahibi olur.
12 Alanı ile ilgili olarak toplumsal, bilimsel, kültürel, hukuksal ve etik değerlere uygun hareket eder.
12 It acts in accordance with social, scientific, cultural, legal and ethical values ​​in its field.
13 Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirebilme becerisi (araştırma, mesleki ve kişisel yeterliliğini geliştirme
13 Çocuk gelişimi ve eğitimi alanında mesleğin profesyonel gereklerini yerine getirebilme becerisi (araştırma, mesleki ve kişisel yeterliliğini geliştirme
14 Çocuklarda temel gelişim alanlarını ve öğrenme alanlarını bilme ve takip etme becerisi
14 Çocuklarda temel gelişim alanlarını ve öğrenme alanlarını bilme ve takip etme becerisi
15 Normal ve özel gereksinimli çocukların eğitiminde gelişim özelliklerine göre araç-gereç hazırlama ve kullanma becerisi
15 Normal ve özel gereksinimli çocukların eğitiminde gelişim özelliklerine göre araç-gereç hazırlama ve kullanma becerisi
16 Özel eğitim alanı ve kaynaştırma eğitimi ile ilgili temel kavramları ve tanımları bilme ve uygulama yeterliliğine sahip olma becerisi
16 Özel eğitim alanı ve kaynaştırma eğitimi ile ilgili temel kavramları ve tanımları bilme ve uygulama yeterliliğine sahip olma becerisi
17 Okul öncesi eğitim kurumlarında uygulama ve etkinlikleri gerçekleştirme becerisi
17 Okul öncesi eğitim kurumlarında uygulama ve etkinlikleri gerçekleştirme becerisi
18 Sanat, drama, oyun, müzik ve animasyon etkinliklerini planlamak ve uygulama becerisi
18 Sanat, drama, oyun, müzik ve animasyon etkinliklerini planlamak ve uygulama becerisi
19 Çocuk sağlığı ve hastalıkları hakkında ruh sağlığı ve psikolojisi konusunda bilgi ve beceri
19 Çocuk sağlığı ve hastalıkları hakkında ruh sağlığı ve psikolojisi konusunda bilgi ve beceri
20 Çocukların beslenme alışkanlıklarını takip etme becerisi
20 Çocukların beslenme alışkanlıklarını takip etme becerisi
21 Çocuğun haklarını ve haklarının korunmasını sağlama bilgisi ve becerisi