1 |
Genel ve özel eğitimin temel ve önemli kavramlarını açıklar. |
1 |
Genel ve özel eğitimin temel ve önemli kavramlarını açıklar. |
1 |
Genel ve özel eğitimin temel ve önemli kavramlarını açıklar. |
1 |
Genel ve özel eğitimin temel ve önemli kavramlarını açıklar. |
2 |
Normal gelişim gösteren ve özel gereksinim gösteren çocukların gelişim ve
öğrenme özelliklerini karşılaştırır. |
2 |
Normal gelişim gösteren ve özel gereksinim gösteren çocukların gelişim ve
öğrenme özelliklerini karşılaştırır. |
2 |
Normal gelişim gösteren ve özel gereksinim gösteren çocukların gelişim ve
öğrenme özelliklerini karşılaştırır. |
2 |
Normal gelişim gösteren ve özel gereksinim gösteren çocukların gelişim ve
öğrenme özelliklerini karşılaştırır. |
3 |
Özel gereksinimli çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini ve
gereksinimlerini dikkate alarak en uygun öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini
uygular. |
3 |
Özel gereksinimli çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini ve
gereksinimlerini dikkate alarak en uygun öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini
uygular. |
3 |
Özel gereksinimli çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini ve
gereksinimlerini dikkate alarak en uygun öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini
uygular. |
3 |
Özel gereksinimli çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini ve
gereksinimlerini dikkate alarak en uygun öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini
uygular. |
4 |
Bireyselleştirilmiş eğitim planını takip eder. |
4 |
Bireyselleştirilmiş eğitim planını takip eder. |
4 |
Bireyselleştirilmiş eğitim planını takip eder. |
4 |
Bireyselleştirilmiş eğitim planını takip eder. |
5 |
Öğrencinin gereksinimlerine uygun eğitim materyalleri geliştirir. |
5 |
Öğrencinin gereksinimlerine uygun eğitim materyalleri geliştirir. |
5 |
Öğrencinin gereksinimlerine uygun eğitim materyalleri geliştirir. |
5 |
Öğrencinin gereksinimlerine uygun eğitim materyalleri geliştirir. |
6 |
Öğrencinin kazanımlarını uygun ölçme ve değerlendirme araçları, yöntem ve
teknikler kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
6 |
Öğrencinin kazanımlarını uygun ölçme ve değerlendirme araçları, yöntem ve
teknikler kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
6 |
Öğrencinin kazanımlarını uygun ölçme ve değerlendirme araçları, yöntem ve
teknikler kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
6 |
Öğrencinin kazanımlarını uygun ölçme ve değerlendirme araçları, yöntem ve
teknikler kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
7 |
Eğitim teknolojilerindeki gelişmelere uygun eğitim programları planlar. |
7 |
Eğitim teknolojilerindeki gelişmelere uygun eğitim programları planlar. |
7 |
Eğitim teknolojilerindeki gelişmelere uygun eğitim programları planlar. |
7 |
Eğitim teknolojilerindeki gelişmelere uygun eğitim programları planlar. |
8 |
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin tutum geliştirir. |
8 |
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin tutum geliştirir. |
8 |
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin tutum geliştirir. |
8 |
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin tutum geliştirir. |
9 |
Özel gereksinimli çocukların eğitimi ile ilgili diğer bilim alanları arasında
bağlantı kurar. |
9 |
Özel gereksinimli çocukların eğitimi ile ilgili diğer bilim alanları arasında
bağlantı kurar. |
9 |
Özel gereksinimli çocukların eğitimi ile ilgili diğer bilim alanları arasında
bağlantı kurar. |
9 |
Özel gereksinimli çocukların eğitimi ile ilgili diğer bilim alanları arasında
bağlantı kurar. |
10 |
Alanıyla ilgili bilimsel çalışmaları takip eder. |
10 |
Alanıyla ilgili bilimsel çalışmaları takip eder. |
10 |
Alanıyla ilgili bilimsel çalışmaları takip eder. |
10 |
Alanıyla ilgili bilimsel çalışmaları takip eder. |
11 |
Özel gereksinimli çocukların ailelerine uygun eğitim planlar. |
11 |
Özel gereksinimli çocukların ailelerine uygun eğitim planlar. |
11 |
Özel gereksinimli çocukların ailelerine uygun eğitim planlar. |
11 |
Özel gereksinimli çocukların ailelerine uygun eğitim planlar. |
12 |
Çalışmalarını demokrasi, insan hakları ve mesleki etik değerlere uygun olarak
yürütür. |
12 |
Çalışmalarını demokrasi, insan hakları ve mesleki etik değerlere uygun olarak
yürütür. |
12 |
Çalışmalarını demokrasi, insan hakları ve mesleki etik değerlere uygun olarak
yürütür. |
12 |
Çalışmalarını demokrasi, insan hakları ve mesleki etik değerlere uygun olarak
yürütür. |