ENGELLİLER İÇİN GÖLGE ÖĞRETİCİLİK PR.

Sıra No Program Çıktısı
1 Genel ve özel eğitimin temel ve önemli kavramlarını açıklar.
1 Genel ve özel eğitimin temel ve önemli kavramlarını açıklar.
1 Genel ve özel eğitimin temel ve önemli kavramlarını açıklar.
1 Genel ve özel eğitimin temel ve önemli kavramlarını açıklar.
2 Normal gelişim gösteren ve özel gereksinim gösteren çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini karşılaştırır.
2 Normal gelişim gösteren ve özel gereksinim gösteren çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini karşılaştırır.
2 Normal gelişim gösteren ve özel gereksinim gösteren çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini karşılaştırır.
2 Normal gelişim gösteren ve özel gereksinim gösteren çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini karşılaştırır.
3 Özel gereksinimli çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini ve gereksinimlerini dikkate alarak en uygun öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini uygular.
3 Özel gereksinimli çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini ve gereksinimlerini dikkate alarak en uygun öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini uygular.
3 Özel gereksinimli çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini ve gereksinimlerini dikkate alarak en uygun öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini uygular.
3 Özel gereksinimli çocukların gelişim ve öğrenme özelliklerini ve gereksinimlerini dikkate alarak en uygun öğretim strateji, yöntem ve tekniklerini uygular.
4 Bireyselleştirilmiş eğitim planını takip eder.
4 Bireyselleştirilmiş eğitim planını takip eder.
4 Bireyselleştirilmiş eğitim planını takip eder.
4 Bireyselleştirilmiş eğitim planını takip eder.
5 Öğrencinin gereksinimlerine uygun eğitim materyalleri geliştirir.
5 Öğrencinin gereksinimlerine uygun eğitim materyalleri geliştirir.
5 Öğrencinin gereksinimlerine uygun eğitim materyalleri geliştirir.
5 Öğrencinin gereksinimlerine uygun eğitim materyalleri geliştirir.
6 Öğrencinin kazanımlarını uygun ölçme ve değerlendirme araçları, yöntem ve teknikler kullanarak çok yönlü değerlendirir.
6 Öğrencinin kazanımlarını uygun ölçme ve değerlendirme araçları, yöntem ve teknikler kullanarak çok yönlü değerlendirir.
6 Öğrencinin kazanımlarını uygun ölçme ve değerlendirme araçları, yöntem ve teknikler kullanarak çok yönlü değerlendirir.
6 Öğrencinin kazanımlarını uygun ölçme ve değerlendirme araçları, yöntem ve teknikler kullanarak çok yönlü değerlendirir.
7 Eğitim teknolojilerindeki gelişmelere uygun eğitim programları planlar.
7 Eğitim teknolojilerindeki gelişmelere uygun eğitim programları planlar.
7 Eğitim teknolojilerindeki gelişmelere uygun eğitim programları planlar.
7 Eğitim teknolojilerindeki gelişmelere uygun eğitim programları planlar.
8 Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin tutum geliştirir.
8 Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin tutum geliştirir.
8 Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin tutum geliştirir.
8 Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin tutum geliştirir.
9 Özel gereksinimli çocukların eğitimi ile ilgili diğer bilim alanları arasında bağlantı kurar.
9 Özel gereksinimli çocukların eğitimi ile ilgili diğer bilim alanları arasında bağlantı kurar.
9 Özel gereksinimli çocukların eğitimi ile ilgili diğer bilim alanları arasında bağlantı kurar.
9 Özel gereksinimli çocukların eğitimi ile ilgili diğer bilim alanları arasında bağlantı kurar.
10 Alanıyla ilgili bilimsel çalışmaları takip eder.
10 Alanıyla ilgili bilimsel çalışmaları takip eder.
10 Alanıyla ilgili bilimsel çalışmaları takip eder.
10 Alanıyla ilgili bilimsel çalışmaları takip eder.
11 Özel gereksinimli çocukların ailelerine uygun eğitim planlar.
11 Özel gereksinimli çocukların ailelerine uygun eğitim planlar.
11 Özel gereksinimli çocukların ailelerine uygun eğitim planlar.
11 Özel gereksinimli çocukların ailelerine uygun eğitim planlar.
12 Çalışmalarını demokrasi, insan hakları ve mesleki etik değerlere uygun olarak yürütür.
12 Çalışmalarını demokrasi, insan hakları ve mesleki etik değerlere uygun olarak yürütür.
12 Çalışmalarını demokrasi, insan hakları ve mesleki etik değerlere uygun olarak yürütür.
12 Çalışmalarını demokrasi, insan hakları ve mesleki etik değerlere uygun olarak yürütür.